Called the scrambler 1100, it features a new 1.079cc L-Twin powertrain derived from the monster 1100, which produces 85bhp and 88.4 Nm. The bigger scrambler features an all new twin upper spar steel trellis frame to properly house the bigger L-twin. aesthetically, it looks quite similar to the smaller scrambler , however , the rear is differentiated by beefy twin-exhaust setup. three versions of the bike will be available - Standard, Special and sport.
In addition to this, the bigger scrambler gets variable riding modes - active , Touring and city - and five-level traction control. Of course, traction control will change with riding modes, but it can be selected manually as well. It also gets a ride by-wire throttle and an inertial measurement unit (IMU), which also allows it to have cornering ABS.
स्कैम्बलर 1100 को बुलाया गया, इसमें राक्षस 1100 से व्युत्पन्न एक नया 1.079 सीसी एल-ट्विन पावरट्रेन है, जो 85bhp और 88.4 एनएम उत्पन्न करता है। बड़े scrambler में बड़े एल-जुड़वां घर ठीक से घर के लिए एक नया जुड़वां ऊपरी स्पार स्टील trellis फ्रेम सुविधाएँ। सौंदर्यपूर्ण रूप से, यह छोटे scrambler के समान दिखता है, हालांकि, पिछला जुड़वां जुड़वां निकास सेटअप से अलग है। बाइक के तीन संस्करण उपलब्ध होंगे - मानक, विशेष और खेल।
इसके अलावा, बड़े scrambler परिवर्तनीय सवारी मोड - सक्रिय, टूरिंग और शहर - और पांच स्तरीय कर्षण नियंत्रण हो जाता है। बेशक, सवारी मोड सवारी मोड के साथ बदल जाएगा, लेकिन इसे मैन्युअल रूप से भी चुना जा सकता है। यह एक सवारी बाय-वायर थ्रॉटल और एक जड़ माप माप इकाई (आईएमयू) भी प्राप्त करता है, जो इसे एबीएस कोने में भी अनुमति देता है।
कोई टिप्पणी नहीं:
एक टिप्पणी भेजें